^ В гору

КОНТЕНТНЕ НАПОВНЕННЯ ЗМІ  

Бабак Я. Тенденції в розвитку сучасної тревел-журналістики в Україні

Ковтун Я. Найчастотніші мовні помилки в друкованих рекламних та PR-текстах

Левкун М. «Новий журналізм» в українському медійному просторі: національні особливості поняття

Супрун М. Контент видання для української діаспори в місті Чикаго «Час і події» (січеньберезень 2016 р.) 

 

ТЕЛЕРАДІОЖУРНАЛІСТИКА   

Курило О. Комунікаційна взаємодія телевізійного та споживацького контентів (на прикладі телеканалу СТБ 2015-2016 рр.) 

Лепка Я. Кросмедійність аудиторії інформаційної агенції «112.ua»  

Смик М. Жанрові особливості висвітлення міжнародної проблематики на українському телебаченні

Шумаєва О. Телерадіомовлення в Україні: нові методи комунікації

 

КОНТЕНТ РЕКЛАМИ ТА ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ  

Олашин Е. Інформаційний супровід фестивального руху в українських інтернет-медіа

Ручко О. Специфіка структури PR-відділу підприємства у сфері медичних послуг

Пустова Ю. Вплив ньюз-мейкерів на формування інформаційних потоків в інтернет-просторі

Муковська Н. Суспільно значимий контент мережевих мас-медіа у контексті глобальної комунікації: світові тенденції, принципи подачі

Оханська Б. Стрaтeгiя i тaктикa прoсувaння fashion-брeнда

Андрусик Т. Роль соціальних медіа в системі маркетингових комунікацій

 

ІНТЕРНЕТ І СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ  

Лук’янченко А. Вплив мобільних технологій на стан та розвиток журналістської діяльності

Герман Д. Діяльність інтернет-медій громадсько-політичного спрямування в Україні

Данилова К. Соціально-комунікаційна трансформація української блогосфери (2013-2016 рр.)

Лактіонова А. Проблеми запровадження новітніх методів монетизації інтернет-контенту на українському ринку

Великород Т. Фрагментарність контенту як характерна риса українського подкастингу

Стеблевська К. Персональна екосистема інформації як чинник формування інформаційного простору

Саветюк А. Співвідношення локального та глокального контенту в регіональних конвергентних медіях

 

ПАПЕРОВЕ ТА ЕЛЕКТРОННЕ КНИГОВИДАННЯ  

Гребенік Т. Особливості роботи з іншомовними аудіотекстами під час підготовки до перекладу і подальшого редагування  

Вихватенко О. Електронні навчальні видання для учнів: характеристика репертуару українських видавництв 

 

 Вимоги до публікацій