^ В гору

ЗМІСТ   

КОНТЕНТНЕ НАПОВНЕННЯ ЗМІ  

Бархатова О., Підлуцький О. Особливості контенту спеціалізованих видань, присвячених тематиці дизайну, в Україні за матеріалами журналу «Дом и интерьер» 

Вінтер В. Жанрове втілення економічної проблематики в журналі «FORBES УКРАЇНА» 

Позняк А. Особливості функціонування художньо- публіцистичних жанрів на прикладі газети «День» та «Дзеркало тижня»

Ключка К. Специфіка медійного відображення девіантної поведінки 24 Шапка М. Явище гендерної стигматизації в контенті прес-служб правоохоронних органів

Катеринич П. Поняття реполонізації у сучасному медіадискурсі

 

ТЕЛЕРАДІОЖУРНАЛІСТИКА  

Брикова А. Жанрові та стилістичні особливості матеріалів Сергія Лойка (блоґ на «РАДІО СВОБОДА») 

 

КОНТЕНТ РЕКЛАМИ ТА ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ  

Мишкіна О. Образ України в американській газеті “The New York Times” у 2015 р.

 

ІНТЕРНЕТ І СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ   

Гаврилюк Т. Дитячий сайт «UA.РОМЧИК»: проблемно-тематичні особливості

Коркосенко Г. Реалізація комунікаційних можливостей відеоблогів

Савенко О. Соціальні мережі як платформа для висвітлення КСВ діяльності підприємств

Бережнюк О. Iнтернет-мем як трансформована форма пропаганди

Клебановська О. Соціальні мережі в Україні: сучасний стан розвитку та роль в українському інформаційному просторі

 

ПАПЕРОВЕ ТА ЕЛЕКТРОННЕ КНИГОВИДАННЯ  

Куршин О. Особливості промоції видавництв і видавничої продукції у соціальних мережах 

 

ОГЛЯД   

Скотникова Т. Сучасні погляди на сприйняття пропаганди