^ В гору

Корнєєв В. Результати виконання наукової теми Інституту журналістики за 2011–2015 p.

 

Типологія й структура контентного наповнення українських ЗМІ

Воробей М. Форматні реаліті-шоу на українському телебаченні: особливості адаптації та тематико-типологічні пріоритети

Дорошенко Я. Особливості екстремальної журналістики в соціальних мережах (на матеріалах конфлікту на сході україни)

Карпа Х. Визначення суспільних ризиків українськими медіа: від журналістського розслідування до соціального прогнозування

Карпань О. Перспективи мобільних додаткв для ЗМІ

Ковальчук А. «Громадське радіо» та «Канал громадського подкастингу» в системі суспільного телерадіомовлення України

Фрідріх О. Соціальні мережі в сучасному світі

Христенко Т. Висвітлення євроінтеграційних процесів в Україні у Західних ЗМІ

 

Контент української реклами та зв’язків з громадськістю

Рижак О. Тенденції SMM у 2015-2016 рр.

Скотникова Т. Сучасна інформаційна війна як елемент гібридної війни

 

Інформація про наукові роботи студентів, аспірантів і викладачів

Ващенко Н. Огляд наукових робіт на здобуття кваліфікації магістра, спеціаліста та бакалавра за 2015 рік

Ромах О. Публікації викладачів Інституту журналістики за 2011-2015 рр.

Вимоги до публікацій